Boş Boş Yürürken...
Boş boş yürürken bir kız görüyorum.
Bana bakıp, yolunda yürümeye devam ediyor.
Ruhum onu kovalamaya başlıyor.
Sonra birden irkiliyorum ve uyanıyorum.
Boş boş yürürken bir kız görüyorum.
Bana bakıp, yolunda yürümeye devam ediyor.
Ruhum onu kovalamaya başlıyor.
Sonra birden irkiliyorum ve uyanıyorum.
| Senden hatıra kalsın | |
| Erkek : | Olsun sorun değil, senden hatıra kalsın, adını bilmediğim kanatsız bir melek yapmıştı derim soranlara :-) |
| Kız (1. Senaryo) : | Dur bir de diğer ayağına basayım o zaman, daha fazla kişi sorsun :-) Bu arada Melek değil Rüyaydı dersin :-) |
| Kız (2. Senaryo) : | Dur bir de tokat atayım o zaman. Yanlış kıza asılmıştım dersin soranlara!.. |